خبر ورزشی - محسن خلیلی و آرش برهانی هر دو سابقه آقای گلی در لیگ برتر فوتبال ایران را دارند و هواداران پرسپولیس و استقلال خاطرات خوشی از این دو نفر در ذهن دارند.
 خلیلی در سه دربی پایتخت حضور داشته و توانست دو بار دروازه استقلال را باز کند. از طرفی آرش برهانی هم در ۱۶دربی حضور داشته و سه بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرده است این دو نفر وقتی با هم مواجه شدند شروع به کری خواندن کرده و هر کدام تیم سابق خود را برنده دربی حساس تهران قلمداد کردند.
 خلیلی با شوخی به آرش برهانی می گفت: استقلال مساوی می‌خواهد و به همین دلیل عقب می‌کشد و مطمئنا ما شما را به راحتی شما را شکست می دهیم.
 آرش برهانی هم با اشاره به وضعیت استقلال در صدر جدول جواب کری های محترمانه خلیلی را داد و خطاب به او گفت: مطمئن باش که استقلال در دربی تهاجمی‌تر بازی می‌کند و این بازی را می‌برد ما برای این دربی اصلاً به تساوی راضی نیستیم و فاصله شش امتیازی دو تیم نشان از برتری و شرایط روحی مناسب استقلال در فصل جاری نسبت به پرسپولیس دارد.
 گفتنی است آرش برهانی بهترین گلزن استقلال درتاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود و محسن خلیلی هم در لیگ ۸۶ که پرسپولیس با افشین قطبی قهرمان شد، با ۱۷ گل عنوان آقای گلی را به دست آورده بود.

عکس| کل‌کل جذاب آقای گل‌ها قبل از دربی